September, Oktober 2013 - warme nazomer

Alweer een tijdje niets geschreven. Gelukkig is "geen bericht, goed bericht" in dit geval.
We hebben een heerlijke warme nazomer gehad. Heel goed voor onze gasten die graag op het strand vertoeven. Of gewoon lekker bij ons zwembad.
Zelf heb ik ook nog even van het strand genoten, toen ik half oktober 4 dagen de tijd nam om het appartement in Benidorm schoon te maken. Even een korte vakantie genomen. Het strand was heerlijk en ook de zee had nog een zeer aangename temperatuur.


onze vaste gasten in sep/okt
Het was ook steeds heerlijk weer voor bbq's.

 
De verhuur hier gaat uitstekend. Vanaf eind augustus tot half oktober zaten we helemaal vol. Ook de caravan was zeer in trek. En nu in december zitten we weer helemaal vol en dat gaat door tot eind februari.

Ben ook nog even 3 dagen naar Nederland geweest om bij een neven en nichten dagje te zijn. De nicht die wij het langst niet gezien hadden, omdat ze in Zuid-Amerika woont, was er ook. Het werd een heel gezellige middag en het was leuk iedereen weer even te zien.

Vanaf half oktober weer aan het tennissen geslagen met mijn vaste wintergroepje met Wiekie en Sjaak en Bob. Voordeel van beginnen met tennissen met dit groepje is, dat Bob met zijn rug om de 2 games gaat zitten en dat kwam mij ook wel uit om het hartje weer even wat rust te gunnen. Eerste keer een uur getennist en daarna 2x 1,5 uur en nu dan 2 uur. Helaas zijn Wieke en Sjaak eind november weer huiswaarts gekeerd, dus moet ik weer gaan tossen. Maar eerst even de feestmaand doorkomen. Is al druk zat.

Jullie merken al dat ik niet meer zo vaak schrijf. Dat komt doordat het steeds dezelfde verhaaltjes worden. Gasten komen, gasten gaan weg. Zo nu en dan zal ik nog wel wat schrijven, bijvoorbeeld als er speciale dingen gebeuren. Dus jullie zullen niet helemaal verstookt raken van nieuws.

Geen opmerkingen: